Tot despre comert (mai mult sau mai putin) electronic

Inca doua si ma duc :

  • Flamingo nu investeste in online : mai e inca timp, sustine presedintele grupului. Well, good luck on that.
  • MarketOnLine manifesta un deficit de seriozitate pe fondul unui exces de marketing. Vizibil in urma cresterii probabil prea bruste a afacerii in urma campaniilor de promovare cu care s-au facut cunoscuti spre sfarsitul anului trecut. Nu ma indoiesc ca au si clienti fericiti :), dar experienta mea cu ei nu e de natura sa ma incite la o noua interactiune.

Pe scurt, pe la mijlocul lui decembrie am comandat un telefon mobil de la ei, cadou de Craciun. Pachetul livrat nu continea instructiuni in româna (sau instructiuni in vreo alta limba), ceea ce e deja suficient pentru succesul unei plângeri la OPC. Telefonul era inutilizabil per se, intrucât capacelul de la lacasul bateriei si sim-ului fusese fortat, riscand sa se rupa. La telefoanele de pe site nu a raspuns nimeni, la nici un numar. De cateva ori in 3 ore am reusit doar sa ascult un robot tânguitor care ma punea on hold. La suportul online o domnisoara relativ agramata m-a informat ca pot trimite produsul inapoi, pe cheltuiala mea, scenariu in care cadoul de Craciun ar fi devenit, presupun, cadou de Paste. In final ne-am bagat surubelnitele in ei si am facut telefonul utilizabil, pe riscul nostru.

La toate acestea putem adauga, dupa gust :

  • Garantia suplimentara (platesti daca vrei 2% din valoarea produsului, si MarketOnLine se ocupa sa inlocuiasca produsul stricat in timpul in care acesta e in service). Da, dar asta nu e un motiv pentru ca MarketOnLine sa-mi trimita produse deja stricate. Serviciul de 7 stele, spaima oricarui client ?
  • Amatorismul. Nimic din serviciile si colaboratorii MarketOnLine nu-mi dau siguranta unui business serios. Calitatea serviciilor ar fi probabil aceeasi daca in spatele afacerii ar fi 3 studenti intr-un apartament. Blogul lor e marturia unui etern chin al limbii. Daca 2-3 fraze nu fac obiectul unui minim control de calitate, ce incredere poti avea in calitatea procesarii comenzilor (sau in integritatea produselor livrate) ?
Reclame

9 păreri la “Tot despre comert (mai mult sau mai putin) electronic

  1. Tu cand iti deschizi un magazin online sa fac comanda la tine? Sa vad cum distribui tu produsele?:). Te inteleg pentru nemultumirea ta….dar sa generalizezi fara sa nu vezi….deja spune multe despre tine. Interesant blog.

  2. Sorin,

    – Nu am planuit sa-mi deschid magazin online. Daca as face-o, nu as distribui clientilor produse pe care le-am incercat/fortat eu in prealabil.
    – Am vazut o data, nu cred ca voi mai vedea a doua oara. Sunt client. Asta spune despre mine ca am intotdeauna dreptate ;)
    – Tu lucrezi la MarketOnline. Multumesc pentru aprecieri.

  3. Dan, nu poti generaliza un caz. Si eu am patit sa iau produse de renume si sa fie proaste…sau sa fie produse vai de capul lor si sa mearga super bine. Dar nu am criticat un magazin. Am criticat un producator. E altceva

  4. Eu pot critica eMAG–care toata lumea il urca-n slavi. Eu am fost slab tratat si am avut parte de produse proaste de la ei. Dar nu am stricat in gura mare. Asta e. Am incercat inca o data si daca am vazut ca se repeta atunci am renuntat la serviciile lor. Plus de asta acum practica preturi mari.

  5. Buna ziua,

    Am cautat si analizat situatia prezentata.

    Evident, nu putem sa desigilam produsele pe care le comercializam (pe care nu le importam noi) pentru a le verifica … odata la X produse vandute apare si situatia unui produs defect sau care se defecteaza in scurt timp dupa vanzare.

    In aceasta situatia exista doua optiuni:
    1. efectuati service in garantie conform certificatului de garantie emis de producator sau importator (deci nu de catre noi);
    2. ati achizitionat garantia suplimentara marketonline (pe care am introdus-o ca o optiune UNICA in e-commerce-ul romanesc tocmai la solicitarile clientilor) si aveti dreptul de schimbati pe loc produsul (in maxim 48 de ore mai exact).
    In ceea ce priveste suportul online nesatisfacator, cunoastem faptul ca in luna Decembrie am fost depasiti de situatie (angajand noi colegi temporari, pentru a face fata cererii duble fata de o luna normala, calitatea muncii acestora nu ne-a multumit nici pe noi). Ne-am invatat lectia si pentru decembrie 2008 ne vom pregati mai bine.

    Din aceasta cauza va cerem scuze si va promitem ca pe viitor ne vom revansa prin servicii de sapte stele, asa cum am promis.

  6. Marketonline.ro / Grifon Group srl reprezentata prin Mugur Frunzetti este rugata si pe aceasta cale sa-si achite restantele la plata in valoare de 104444,3 lei aferente facturilor F.CJ 3717045 din data de 06.11.2007, respectiv F.CJ 3717229 din data de 16.11.2007 emise de ARoBS Transilvania Software srl.

  7. Pingback: Cel mai scump desfacator de bere din vestul Romaniei este standard compliant « Keep IT simple

  8. Pingback: MarketOnline : Lichidități și comunicare « Keep IT simple

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

w

Conectare la %s