MarketOnline : Lichidități și comunicare

MarketOnline are uşoare probleme de imagine, care îmi amintesc de o altă somaţie de acest gen ajunsă pe aici din întâmplare, în urmă cu un an. În mod cert, începuturile de an nu sunt uşoare pentru Mugur Frunzetti, care însă îmi devine din ce în ce mai simpatic prin reactivitatea sa la tot ce se vorbeşte de firma dumnealui prin online, dar şi prin nivelul de detaliu al informaţiilor pe care le furnizează în apărarea sa în acest caz specific. Nu ştiu cât ajută asta la îmbunătăţirea imaginii MarketOnline, dar e de apreciat efortul.

Ce nu înţeleg este de ce nu foloseşte Mugur propriul blog (sau alte mijloace mai la îndemână – comunicate de presă, advertoriale etc.) pentru a se explica și a-și informa partenerii și clienții.

Reclame

3 păreri la “MarketOnline : Lichidități și comunicare

    • N-aș spune că eMag dă țeapă, la fel cum nu m-am grăbit să iau de bun falimentul MarketOnline cerut de Asesoft. E o perioadă grea pentru majoritatea firmelor de acest gen, și puțini furnizori au înțelegere pentru problemele de cashflow ale clienților (but who would ?). Cred că vom mai asista la astfel de denunțuri publice. Și probabil și la falimente, fuziuni, preluări, dar nu în primul trimestru al lui 2009 cât încă mai e ceva speranță pe pereții rezervoarelor.

  1. Pingback: O noua interfata pentru MarketOnline

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s